torstai 28. tammikuuta 2016

10päivää ilman!


 Tänään tulee tekstin muodossa kuulumisia. En oikeen tiedä miten kirjottaa. Ihan ok. Tehnyt vähän enemmän mieli tupakkaa kun eilen kuvittelin. Eilen olin niin innoissaan kertomassa tupakan vaikutuksista liikuntaan ja tänään vähän hermoilen taas. Mutta 10 päivää. WAU. Välillä kyl pysähtyy miettii et onks tää sen arvosta. Enhän mä välttämättä saavuta tällä mitään. Miks jatkaa. Ja se on vaan rööki-monet miljoonat polttaa.. :( ON tää vaikeeta!

Mä muuten tänään kokeilin jtn nutrietin weight loss keittoo ja HYI YÄK miten pahaa ;( Tosin en kyllä oo sitä diettii aloittamassa, ajattelin vaan jos saisin vähän nopeutettuu tuloksia :D Tällä hetkellä mielestäni näyttää ihan ok :)

Miteä muiden elämäntapamuutokseen kuuluu ? :)

maanantai 25. tammikuuta 2016

Vitamiinit ja Lisäraviteet




  Heippa kaikki rakkaat lukijat <3 Tulin kirjoittelemaan teille mun vitamiineista ja lisäravinteista.
Mä syön vitamiineja ja lisäravinteita koska niitä tarvitsee nykypäivänä. Toki tästäkin voi olla montaa mieltä mutta näiden vaikutukset on niin kovia. Lisäksi ei tuu kipeeksi. En oo ollu koko talvena kipeä, lukuunottamatta hammas särkyä :D Ensimmänen talvi ikinä.

Minä syön 

Monivitamiini
C-vitamiini
Omega3
Zinc
D-vitamiini
Maca jauhe & Msn jauhe

Seuraavaksi kerronkin jokaisen vaikutuksesta vähän.

Monivitamiini
 hyödyllinnen, sisältää mm. a,d,e,cvitskuja ja paljon muuta. :)

C-vitamiini
Edistää mm. normaaleja psykologisia toimintoja, Normaalia energia-aineenvaihduntaa, Hermoston normaalia toimintaa, Normaalia kollageenin muodostumista verisuonten, luuston, rustojen, ikenien sekä ihon normaalia toimintaa varten.

Omega3
 Erittäin tärkeä rasvahappo. Joka ennaltaehkäisee mm. masennusta ja alzheimerin tautia, korkeaa verenpainetta.... lisäksi auttaa keskittymään yms. Ite en syö paljon kalaa joten tää on ehdoton!

Sinkki
on välttämätön normaalille kasvulle ja kehitykselle, auttaa vastustamaan infektioita ja edistää yleistä vastustuskykyä, edistää haavojen parantumista, edesauttaa haju- ja makuaistin toimintaa, pitää hiukset ja kynnet terveinä, auttaa ihoa pysymään terveenä.

D-vitamiini 
Ehkäisee mm. seuraavilta taudeilta: Osteoporoosi, Infektiosairaudet, Diabetes, Nuoruustyypin diabetes, Verenpainetauti, Aivo- ja sydäninfarkti, Syöpätaudit, Nivelreuma ja nivelrikko, Henkinen vireys,Masennus. D-vitamiinia saamme auringosta, ja talvella olisi melkein ehdoton, syödä Dvitskua:)


Siinä oli vitamiinit joita syön. Olen nyt alkanut syömään myös MSN-jauhetta, joka auttaa mm. hiustenkasvussa. Myös Macaa, joka kuulemma parantaa suorituskykyä ja auttaa mm. kuukautiskipuihin. Mutta niistä en sen tarkemmin ala vielä kirjottelemaan, koska vasta hain nämä lisäravinteet. Saa nähdä tepsiikö :)



xoxoClassyJose

perjantai 22. tammikuuta 2016

#elämäntaparemontti



 Heippa kaikki rakkaat lukijat. Mä oon elänyt aina tosi epäterveellisesti. Taino, en nyt tosi mutta kumminkin epäterveellisesti. Sipsii,karkkii, limuu, mättöö, roskaruokaa, alkoholii enemmän kun laki sallii, kebabii aamu 5. aikaan. yms. 2016 on mun vuosi pistää elämäntavat uusiksi. Ja samalla vähän arvomaailmaa uusiksi. Olen nyt lopettanut 100% limujen juonnin. En ole juonut niin pitkään aikaa ainuttakaan kokislasia kun muistan :D Alkoholia join 3viikkoa sitten kun oli bestiksen synttärit ja uv! Sitäkin talvella erittäin vähän. Roskaruoka loppui uvn jälkeen, samoin karkit ja sipsit. Ei oikeestaan ees tee mieli. Oon jo mättöni syöny :D Lisäksi tupakka loppuu kans, oon nyt 4. päivässä menossa. 4päivää ilman röökii :D Eikä ees oikeen tee mieli..  taino okei, vähän.... Ajattelin jatkaa videoiden tekoa päivän 6. kohdalta, kun viimeinen video on päivä 5. Mielenkiintoista olis nähdä minkälainen projekti siitä syntyisi aikaiseksi.

Uutena asiana on kuntoilu. 4 kertaa viikossa. Pyrin. Mulla on 2 treeniä, 1sellanen sykettä nostava treeni mihin menee aikaa 30min-45min ja siihen kuuluu kaikkia hyppyjä, askelkyykkyjä, lisää hyppyjä ja kestävyyttä. Toisen treenin teen tolla mun tangolla. :D Aika säälittävää, mulle riittää 10kg + tanko tällä hetkellä :D haha. No, pikkuhiljaa. Tää treeni on voimaa ja lihaksien kasvatusta varten. kyykkyjä, hauiskääntöjä,pystypunnerrusta, maastavetoa yms. Aika läppä muuten, mustahan tulee kuntoutuksen lähihoitaja, joten saan myös luvan ohjata salilla ihmisiä (pääsääntöisesti ikäihmisiä.). Niin sopivaan tuli tämä mun kroppa remontti :D Lisäksi sain poikaystävän mummilta nilkkapainot, joihin oon vähän ihastunut.. liikaakin. Mulla on ne välillä töissä :D Aika sairasta. 8h nilkkapainot jalassa painelen töissä :D Muutenkin on rankka duuni eikä istumista tule joinain päivinä lähes ollenkaan ! Mutta ainakin tuntuu, sen voin sanoa. Ajattelin ton kaiken lisäks mitä teen ni 2-3krt. viikos pitää niitä nilkkapainoja niin vähän enemmän polttaa rasvaa duunis. Hyödyllistä ! ;)

Treenihän on tosiaan vaan 30%kuntoilusta, et keittiössähän se suurin tulos tehdään. Mulla lähti nesteitä tosi paljon pelkästä alkosta ja limusta. Nytku lopetin tupakan niin varmasti vielä nopeemmin kehitystä tulee. Syön normaalia kotiruokaa ja terveellisiä välipaloja, ja protskupatukoita (TUPLAPROTSKU<3ilman en pystyis tähän......) :D Jos tekee mieli ottaa lisää ruokaa lautaselle niin juon lasin vettä ja otan salaattia. Mutta vähän en silti syö. xP
 

Onko täällä muita elämäntaparemontteja aloittaneita ? ;D Sellaisia jotka aikoo myös pysyä siinä ;) 



xoxoClassyJose